مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 10:072014-10-31اقتصادي

مرحله سوم توسعه مسجدالحرام آغاز شد


مرحله سوم توسعه مسجدالحرام آغاز شد و صدها کارگر و مهندس در مرحله سوم طرح توسعه آماده تخریب آخرین قسمت مسجد الحرام از سمت باب الصفا تا باب ملک عبدالعزیز شده اند.

- و صدها کارگر و مهندس در مرحله سوم طرح توسعه آماده تخریب آخرین قسمت مسجد الحرام از سمت باب الصفا تا باب ملک عبدالعزیز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، با پایان سال 1436 هجری قمری (امسال) و با تکمیل اقدامات مربوط به افزایش گنجایش صحن مطاف و آماده شدن آن برای استقبال از ضیوف الرحمن تمام دیوارهای موقت در صحن طواف به طور کامل برچیده خواهد شد تا تعداد طواف کنندگان در حرم شریف مکی بدون مطاف موقت به 105 هزار نفر در هر ساعت افزایش یابد، یعنی تعداد طواف کنندگان و گنجایش صحن طواف به دو برابر افزایش خواهد یافت.

عکاظ نوشت در پی خروج بیش از دو میلیون زائر پس از ادای مناسک، کارگران شرکتهای ساختمانی در هر قسمت، کار خود را از مناره های بمب ملک عبدالعزیز تا بام حرم شریف مکی آغاز کردند.

و صدای جرثقلی ها و ماشین آلات سنگین که طی دو ماه فعالیتهای آن ها متوقف شده بود، بار دیگر شنیده شد و کار جمع آوری ساعت ها و لامپ ها از مسجدالحرام با هدف برچیدن این قسمت ها به منظور آغاز مرحله سوم طرح افزایش ظرفیت صحن طواف و آماده سازی آن برای ضیوف الرحمن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم توسعه مسجدالحرام آغاز شد

مرحله سوم توسعه مسجدالحرام آغاز شد