مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 10:022014-10-31اجتماعي

کاهش دمای پایتخت/ آسمان کشور بارانی می شود


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دمای تهران در روز شنبه خبر داد و گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری و اوایل شب بارش پراکنده پیش بینی می شود.

- احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز جمعه نهم آبان ماه در غرب ، جنوب غرب ،دامنه های زاگرس ، نواحی مرکزی و دامنه های جنوبی البرز و شمال غرب کشور ابرناکی ، بارش باران ، گاهی رعد وب رف و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

وی تاکید کرد: روز شنبه گستره بارش ها به شمال شرق و بخشهایی از شرق کشور نیز می رسد در این مدت در سواحل دریای خزر بارش پرکنده رخ می دهد.

همچنین روز یکشنبه با نفوذ جریان های شمالی بر مقدار بارش ها در سواحل دریای خزر افزوده می شود و بارشها در شمال غرب ، برخی مناطق غرب و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت .

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش ها امروز در کرمانشاه ، لرستان ، چهارمحال بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد ، شرق خوزستان و شمال ایلام ، روز شنبه در استانهای کهگیلویه و بویر احمد ، چهارمحال بختیاری ، برخی مناطق خوزسان ، شمال فارس و شمال بوشهر و روز یکشنبه در غرب کرمانشاه ، کردستان و جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای پایتخت/ آسمان کشور بارانی می شود

کاهش دمای پایتخت/ آسمان کشور بارانی می شود