مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 09:522014-10-31ورزشي

راه اندازی مترو فرودگاه مهرآباد با قطار بدون راننده


مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت : مترو فرودگاه مهرآباد با قطارهای بدون راننده راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا ؛ هابیل درویشی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران از خط مترو فرودگاه مهرآباد گفت: این خط از نظر طراحی، ساخت و بهره برداری ایستگاه ها و قطارها و نیز سرفاصله قطارهای آن متفاوت از همه خطوط و ناوگان موجود مترو تهران و حومه است.

وی افزود: سرفاصله حرکت قطارها دراین خط حدود 2 دقیقه پیش بینی شده و طراحی واگن ها به گونه ای است که مسافران بتوانند چمدان و لوازم همراه خود را به راحتی حمل کنند.

وی با اعلام این که قطارهای خط مترو فرودگاه مهرآباد به تعداد چهار رام در دست ساخت است، تصریح کرد: ویژگی منحصر به فرد دیگر این خط این است که قطارها بتوانند حتی هوشمند و بدون راننده تردد کنند.

درویشی مسیر خط هفت مترو تهران را حدفاصل شهرک امیرالمومنین(ع)، ورزشگاه تختی، خیابان شهید محلاتی، هفده شهریور، میدان محمدیه، اتوبان نواب (بریانک)، خیابان انقلاب اسلامی، میدان توحید، بیمارستان امام، برج میلاد، بیمارستان میلاد، میدان صنعت با 25 ایستگاه اعلام کرد.

وی گفت: بیش از 12 کیلومتر از این خط در فاز نخست حد فاصل میدان محمدیه تا بوستان گفتگو که عملیات ساخت در آن در حال اجرا است به شرط تأمین مالی پروژه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مترو فرودگاه مهرآباد با قطار بدون راننده

راه اندازی مترو فرودگاه مهرآباد با قطار بدون راننده