مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 09:022014-10-31اجتماعي

فعالیت 400 پژوهش سرای دانش آموزی در کشور


کارشناس مسئول گروه های درسی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جشنواره دانش آموزی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در شاهین شهر گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی براساس مطالعات و تمایلات استان ها در شهرهای مختلف بر روی موضوعات خاص بصورت قطب فعالیت دارند.

محمد باقر نایینی افزود: رشته های نانوفناوری در برخی پژوهش سراها و هواپیماهای بدون سرنشین در پژوهش سراهای استان اصفهان از جمله این مطالعات است.

وی جشنواره دانش آموزی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در شاهین شهر را به دلیل استعدادها و ظرفیت های بالای دانش آموزان در این رشته مطلوب ارزیابی کرد.

کارشناس مسئول گروههای درسی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش هدف از برگزاری این جشنواره را، فراهم کردن بستر ظهور و شکوفایی استعداد و خلاقیت دانش آموزان برای ورود آنها به آموزش عالی عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ تحقیق و اختراع در پژوهش سراها از دیگر اهداف برپایی این گونه جشنواره ها است.

هشتمین جشنواره دانش آموزی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین با شرکت 62تیم دانش آموزی از نواحی، مناطق و شهرستانهای استان اصفهان امروز در باند پرواز شرکت هواپیماسازی ایران (هسا) برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 400 پژوهش سرای دانش آموزی در کشور

فعالیت 400 پژوهش سرای دانش آموزی در کشور