مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 08:472014-10-31دانش

معاون دانشگاه آزاد رودهن خبر داد آمادگی برگزاری مسابقات سراسری ورزشی در رودهن


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از آمادگی برگزاری مسابقات داخلی، منطقه ای و سراسری در رشته های مختلف ورزشی در این شهر خبر داد.

- " از دماوند به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، همایش پیاده روی دانشجویان و دانشگاهیان به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

این همایش پیاده روی با شرکت بیش از 250 نفر و با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونان، مدیران، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان از محل ساختمان اداری مرکزی تا مقبره شهید گمنام و سپس سالن تربیت بدنی مجتمع برگزار شد.

سید محمدمهدی حمدی، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت های فوق برنامه ورزشی اداره تربیت بدنی، از رتبه نمونه این اداره در سطح استان تهران تقدیر کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به دلیل ظرفیت بالا در بخش تربیت بدنی آمادگی میزبانی همه رشته های ورزشی در سطوح مختلف را داراست.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: این مراسم همه ساله در هفته تربیت بدنی با هدف سلامتی، خدمت رسانی همراه با قهرمانی برگزار می شود؛ از این رو دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن علاوه بر برگزاری کلاس های فوق برنامه ورزشی، آمادگی برگزاری مسابقات داخلی، منطقه ای و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه آزاد رودهن خبر داد آمادگی برگزاری مسابقات سراسری ورزشی در رودهن

معاون دانشگاه آزاد رودهن خبر داد آمادگی برگزاری مسابقات سراسری ورزشی در رودهن