مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 08:322014-10-31بين الملل

همایش شیرخوارگان حسینی (ع) برگزار شد


دوازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم با حضور میلیون ها شیرخوار و مادران شان در سراسر ایران و 40 کشور جهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز در مصلای بزرگ امام خمینی با حضور مادران و شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

این مراسم امسال در مجموع در 2 هزار و 500 نقطه از ایران و 230 نقطه از جهان به صورت همزمان برگزار شد.

این همایش در کشورهای مختلف جهان مانند ایران، عراق، عربستان، بحرین، کویت، سوریه، لبنان، کانادا، آمریکا، دانمارک، فرانسه، استرالیا، سوئد، تایلند و .

برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و طفل شیرخوار ایشان حضرت علی اصغر (ع) است که جهانیان بتوانند با نهضت عاشورا و پیام امام حسین که اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر بود آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این همایش که صبح امروز(جمعه) از ساعت 8:30 در مصلای تهران آغاز شد ، مداحان بنام کشور حضور داشتند و مادران نیز با در دست داشتن کودکان خود که سربندهای "یا علی اصغر (ع)" و "یا حسین (ع)" بسته بودند در این مراسم حضور داشتند.

یکی از برنامه های این مراسم ، نذرنامه خوانی بود که راس ساعت 10 تمامی مادران به همراه شیرخوارگان خود این نذرنامه را قرائت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی (ع) برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی (ع) برگزار شد