مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 07:522014-10-31سياسي

75 درصد اعتبارات مصوب استان بوشهر تخصیص یافت


75 درصد اعتبارات مصوب سال جاری استان بوشهر تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح جمعه در نشست با مسئولان و نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جذب اعتبارات مناسب می تواند نقش بسیار مهمی در عمران و توسعه استان داشته باشد و همه مسئولان باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی خواستار تلاش نمایندگان مجلس برای رایزنی و جذب اعتبارات مناسب شد و خاطرنشان ساخت: نمایندگان ظرفیت خوبی برای رایزنی با وزارت خانه ها و تصویب طرح ها و جذب اعتبارات ملی متمرکز برای استان دارند.

استاندار بوشهر ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات معادل 85 درصد در اختیار وزارت خانه ها است و مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس باید با همکاری و هماهنگی با هم برای جذب این اعتبارات تلاش کنند.

وی اضافه کرد: طرح های نیمه تمام متعددی در حوزه های راهسازی، بهداشت و درمان، آبرسانی، بنادر صیادی و سدسازی در استان داریم که اجرای آنها می تواند باعث جلب رضایت مردم و رونق بخشیدن به استان شده که باید اعتبارات لازم را برای آن جذب کنیم.

بخشی از مطالبات پیمانکاران از سال های قبل پرداخت شدسالاری از ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بر حسب میزان جذب اعتبارات ملی خبر داد و افزود: مدیران باید از ظرفیت نمایندگان و ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد اعتبارات مصوب استان بوشهر تخصیص یافت

75 درصد اعتبارات مصوب استان بوشهر تخصیص یافت