مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 07:472014-10-31ورزشي

در مراغه انجام گرفت پیکر دانش آموز شهید در کنار 1400 همرزم شان آرام گرفت


پیکر فرمانده گردان امیرالمومنین لشکر عاشورا شهید حسین کفاشیان و دانش آموز شهید بهرام عباس نژاد پس از 22 سال در زادگاهشان مراغه آرام گرفتند.

- " از مراغه، صبح امروز در آستانه سالروز شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) مردم مراغه دو لاله دشت نینوای ایران را بر دوش گرفته و در حالی که بر پیمان قدیمی خود با شهیدانشان و ولایت تأکید داشتند؛ پیکر پاک شهیدان حسین کفاشیان و بهرام عباس نژاد از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را در زادگاهشان یعنی مراغه تشییع کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه گفت: پیکر فرمانده گردان امیرالمومنین لشکر عاشورا شهید حسین کفاشیان و دانش آموز شهید بهرام عباس نژاد پس از 22 سال در زادگاهشان مراغه آرام گرفتند.

احمد محمدی افزود: پیکر این دو شهید ساعت 9/30 صبح امروز از مسجد شهدا مراغه با  گل و گلاب تا میدان مصلی این شهر تشیع و در کنار یک هزار و 400 شهید مراغه به خاک سپرده شدند.

شهید حسین کفاشیان در سال 1329 متولد و در جوانی وارد ارتش شد و در جنگ تحمیلی به عنوان افسر ارتش و همچنین فرمانده گردان امیرالمومنین(ع) لشکر عاشورا همپای همرزمان خود از کیان انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کرد.

این شهید در روز 24 خرداد سال 66 پس از 22 ماه حضور در جبهه شهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراغه انجام گرفت پیکر دانش آموز شهید در کنار 1400 همرزم شان آرام گرفت

در مراغه انجام گرفت پیکر دانش آموز شهید در کنار 1400 همرزم شان آرام گرفت