مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 07:372014-10-31فناوري

حمایت دولت از تولید اپلیکیشن های موبایلی/ تبدیل ایران به قطب نرم افزاری منطقه


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایت مادی و معنوی برای تولید اپلیکیشن های موبایلی و شبکه های اجتماعی بومی در کشور خبر داد و گفت: ایران ظرفیت تبدیل شدن به قطب نرم افزاری منطقه را داراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی بر برنامه های دولت تدبیر و امید و وزارت ارتباطات برای شکل گیری نهضت محتوایی تاکید کرد.

وی گفت: وزارت ارتباطات از ابتدای دولت تدبیر و امید موضوع مهم نهضت محتوایی را با هدف بلندمدت صادرات در حوزه ICT مطرح کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این نهضت ما به تمامی پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کردیم که از نوآوری ها و دستاوردهای شما در تولید انواع نرم افزارها، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و حتی سخت افزار این حوزه حمایت کامل مادی و غیرمادی به عمل خواهیم آورد تا ضمن بومی کردن این بخش مهم ICT کشور، به فکر صادرات آنها به بسیاری از کشورهای منطقه و جهان از جمله کشورهای فارسی زبان و عرب باشیم.

وی تصریح کرد: با انواع حمایتهای مادی و غیرمادی، طرح های آنها به ایران و جهان معرفی می شود و یقین دارم کشور ما پتانسیل تبدیل شدن به قطب نرم افزاری و شبکه را در منطقه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از تولید اپلیکیشن های موبایلی/ تبدیل ایران به قطب نرم افزاری منطقه

حمایت دولت از تولید اپلیکیشن های موبایلی/ تبدیل ایران به قطب نرم افزاری منطقه