مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 07:322014-10-31سياسي

شب گذشته صورت گرفت تقدیر سه وزیر بهداشت از 50 سال خدمات پزشکی یحیی دولتی


سه وزیر سابق بهداشت شب گذشته در مراسم تولد یحیی دولتی از 50 سال خدمات پزشکی وی در عرصه مقابله با جذام و بیماری های پوستی تقدیر کردند.

- "، شب گذشته مراسم جشن تولد یحیی دولتی از متخصصان برجسته کشور در 80 سالگی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر جشن تولد، مراسم تقدیری نیز از 50 سال خدمات پزشکی وی به عمل آمد که طی آن سه وزیر سابق بهداشت مراتب تشکر و تقدیر خود را از خدمات دولتی بیان کردند.

در این مراسم علاوه بر ایرج فاضل، رضا ملک زاده و علیرضا مرندی وزرای سابق بهداشت، حجت الاسلام دعایی سرپرست مؤسسه اطلاعات، صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی و رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو کشور نیز حضور داشتند.

دعایی در ابتدا ضمن شوخی با حضار گفت: وقتی من را دعوت کردند گفتم نشد که مجلسی باشد که در آن آخوند نباشد، سپس با خنده رو به حضار گفت خدا صبرتان بدهد.

وی در ادامه به نحوه آشنایی خود با دکتر یحیی دولتی اشاره کرد و گفت: زمانی که من نماینده مجلس بودم، علامه جعفری از من خواستند که پزشک حاذقی به ایشان معرفی کنم، من از دکتر شیبانی پرس و جو کردم که ایشان آقای دولتی را معرفی کرد و گفت وی از افتخارات علمی کشور محسوب می شود.

دعایی ادامه داد: زمانی که با آقای دولتی تماس گرفتم می دانستم که ایشان وقت های چند ماهه می دهد و مطبش بسیار شلوغ است، اما وقتی به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب گذشته صورت گرفت تقدیر سه وزیر بهداشت از 50 سال خدمات پزشکی یحیی دولتی

شب گذشته صورت گرفت تقدیر سه وزیر بهداشت از 50 سال خدمات پزشکی یحیی دولتی