مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 07:322014-10-31سياسي

ابتکار: دولت «پارازیت» را پیگیری می کند


کمیته ای برای بررسی موضوع پارازیت ها در وزارت ارتباطات تشکیل شده است که دستگاه های مختلف از جمله سازمان حفاظت محیط زیست نیز عضو آن هستند.

- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رسیدگی به موضوع پارازیت در کشور به منظور حفظ سلامت مردم در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

معصومه ابتکار در گفت و گو با ایرنا افزود: موضوع پارازیت ها، اکنون توسط وزارت ارتباطات با جدیت پیگیری می شود و در این زمینه تاکنون جلساتی با حضور چهار یا پنج دستگاه مرتبط برگزار شده است.

وی با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست نیز به طور جدی پیگیر این موضوع از دستگاه های مرتبط است، اضافه کرد: در این خصوص باید جانب احتیاط در نظر گرفته شود زیرا سلامت مردم در اولویت است.

وی اظهار کرد: هرگونه فعالیتی که احتمال آسیب، ضرر و ریسک بالا داشته باشد باید با جدیت مورد کنترل و نظارت دقیق قرار گیرد و سازمان حفاظت محیط زیست نیز در کنار دیگر دستگاههای دولتی در دولت یازدهم اراده جدی برای پیگیری این موضوع دارد تا مطمئن شود که خدشه ای برای سلامت مردم به وجود نمی آید.

وی گفت: کمیته ای برای بررسی موضوع پارازیت ها در وزارت ارتباطات تشکیل شده است که دستگاه های مختلف از جمله سازمان حفاظت محیط زیست نیز عضو آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: دولت «پارازیت» را پیگیری می کند

ابتکار: دولت «پارازیت» را پیگیری می کند