مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 06:522014-10-31پزشكي

دریافت وجه تحت عنوان خدمات بستری در مطب غیرقانونی است


رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با توجه به تدوین کتاب ارزشهای نسبی سلامت در ایران، خواستار همراهی جامعه پزشکی با نظام تعرفه گذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر علیرضا زالی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت: شاید نخستین گام راهبردی برای ساماندهی تعرفه ها و شفاف سازی روابط بین بیماران و پزشکان وجود نظام تعرفه گذاری مشخص باشد.

وی افزود: از سال 73 تاکنون قیمت تمام شده و قیمت پایه با چالش فراوان روبرو بوده است که خوشبختانه با هماهنگی خوبی که وزارت بهداشت با سازمان نظام پزشکی، وزارت رفاه و سازمان های بیمه گر پایه داشت، نخسین گام بلند در نیمه دوم سال 92 برداشته شد.

زالی با اشاره با بیان این که بالغ بر 6 سال بود که شاهد انجماد K (ارزش نسبی خدمات) جراحی بودیم گفت: چند مولفه در تبیین یک K از جمله مهارت جراح و خطرات جراحی در این ضریب موثر هستند که در مجموع اگر همه عوامل را کنار هم بگذاریم، تبلور آن تحت عنوان کای جراحی مشخص می شود.

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران افزود: امروز رفتار حرفه ای و متعهدانه جامعه ی پزشکی یک راهبرد مهم و تاثیرگذار است و جامعه پزشکی با توجه به سرمایه گذاری عظیم دولت می تواند در ادامه مسیر و تکمیل سایر حلقه ها دولت را دلگرم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت وجه تحت عنوان خدمات بستری در مطب غیرقانونی است

دریافت وجه تحت عنوان خدمات بستری در مطب غیرقانونی است