مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 06:372014-10-31سياسي

مصوبه تاسیس منطقه آزاد بوشهر توسط دولت پابرجاست


مدیر کل امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: مصوبه تاسیس منطقه آزاد بوشهر توسط دولت پابرجاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی درویشی اظهار داشت: دولت از مصوبه خود مبنی بر تاسیس منطقه آزاد در بوشهر دفاع می کند و منتظر ارسال آن از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به عدم ارسال همزمان لایحه تاسیس منطقه آزاد بوشهر به همراه لایحه منطقه آزاد تجاری صنعتی جاسک از سوی دولت به مجلس، افزود: درخواست برای منطقه آزاد تجاری صنعتی جاسک و منطقه ویژه اقتصادی برکت (در استان البرز)، بیش از شش ماه قبل از درخواست استان برای تأسیس منطقه آزاد تجاری صنعتی استان بوشهر ارائه و فرآیند آنها شروع شده بود و از این رو رییس جمهور محترم هم در سفر به استان هرمزگان، مراتب موافقت دولت را در دیدار عمومی با مردم اعلام کردند.

درویشی تصریح کرد: ارسال لایحه منطقه آزاد جاسک از سوی دولت، پس از آن رخ داد که دولت با خواست افکار عمومی و درخواست اقشار مختلف مردم مواجه و بدنبال آن از فضای مثبت مجلس شورای اسلامی در قبال این درخواست عمومی مردم منطقه نیز، اطمینان حاصل کرد.

وی اضافه کرد: مراحل درخواست تاسیس منطقه آزاد بوشهر در کارگروه تخصصی و همچنین شورای عالی مناطق آزاد که با حضور معاون اول رییس جمهور و چهارده نفر از وزرای عض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه تاسیس منطقه آزاد بوشهر توسط دولت پابرجاست

مصوبه تاسیس منطقه آزاد بوشهر توسط دولت پابرجاست