مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 06:022014-10-31اقتصادي

ایران در انتظار سفر 80 قطار از اروپا!


رییس جامعه تورگردانان ایران از ثبت تقاضای 12 هزار گردشگر خارجی برای سفر با قطار از اروپا به ایران خبر داد، قطار لوکسی که با 13 واگن فقط برای 150 نفر جا دارد و اگر بخواهد آن جمعیت را به ایران بیاورد باید نزدیک به 80 بار دیگر به ایران تردد داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری ایسنا، آمارهای سازمان جهانی جهانگردی نشان می دهد فقط حدود 2 درصد از حمل و نقل گردشگران جهان به صورت ریلی انجام می شود، اما ظاهرا این معادله قرار است در ایران با سفر قطار اکسپرس "عقاب طلایی" به هم زده شود.

آمدن قطار لوکس اروپایی به کشورمان سروصدای زیادی به پا کرد، تا آن جا که به گفته رییس شرکت ریلی عقاب طلایی، تاکنون 12 هزار تقاضا برای سفر با این قطار به ایران ثبت شده است.

این قطار تا پایان سال 2014 دو برنامه به ایران داشت که یکی از آن ها تمام شده و دیگری همچنان در حال اجرا است.

سال 2015 میلادی نیز قرار است 9 برنامه دیگر به صورت رفت و برگشت به مبدأ و مقصد مجارستان و ایران اجرا شود که بلیت آن ها نیز فروخته شده است.

طبق گفته های تیم لیتر ، رییس شرکت عقاب طلایی این قطار با 13 واگن که کوپه های دو نفره آن در بخش ویژه به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز است، فقط ظرفیت 67 مسافر را دارد که هر بار با حدود 35 خدمه راهی ایران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در انتظار سفر 80 قطار از اروپا!

ایران در انتظار سفر 80 قطار از اروپا!