مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 05:572014-10-31سياسي

همایش ملی فارغ التحصیلان و دانشجویان افغان در قزوین برگزار می شود


سرپرست دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین از برگزاری نخستین همایش ملی فارغ التحصیلان و دانشجویان افغان روزهای 13 و 14 آذرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، مسعود امیر صوفی سرپرست دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در جلسه هماهنگی و هم اندیشی دستگاه های مسئول به منظور مدیریت و برگزاری هرچه بهتر نخستین همایش کشوری فارغ التحصیلان و دانشجویان افغان به میزبانی قزوین اظهار کرد: برگزاری این همایش ملی در قزوین از طریق اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشورابلاغ شده و با توجه به رصد داخلی و فراملی این همایش توسط رسانه های جمعی، مطبوعات و سایت های مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خواستار مشارکت و ارائه پیشنهادات دستگاه ها در برگزاری هرچه بهتر این همایش ملی شد و افزود: همایش فارغ التحصیلان و دانشجویان افغان در استان قزوین روزهای 13 و 14 آذر ماه سال جاری در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سرپرست دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از ارائه مطالب از سوی سخنرانان مدعو، برگزاری نمایشگاه، تشکیل کارگروه های دانشجویی با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان افغان عضو در کمیته ها، بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی شهر قزوین به عنوان بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی فارغ التحصیلان و دانشجویان افغان در قزوین برگزار می شود

همایش ملی فارغ التحصیلان و دانشجویان افغان در قزوین برگزار می شود