مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 05:322014-10-31سياسي

افزایش هزینه های فقر زدایی/پوشش یک میلیون زن سرپرست خانوار زیر 40 سال


مدیرکل امور حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه با توجه به تورم در سال های اخیر هزینه های فقرزدایی افزایش یافته است، - گفت: لازم است در کنار کمک دولت ها به کمیته امداد، کمک های مردمی نیز افزایش یابد؛ این در حالیست که کمیته امداد امام خمینی (ره) سعی می کند اثربخشی خدمات خود را افزایش دهد.

رضا نوروزی جعفری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه هدف اصلی ما در امر ازدواج تسهیل و ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان در میان جوانان تحت پوشش در شرف ازدواج است اظهارکرد: تقویت و تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از شیوع آسیب های فردی، اجتماعی، اخلاقی چون اعتیاد، بزه، طلاق و غیره، ایجاد بستر مناسب توانمندی و خوداتکایی در سایه آرامش و آسایشی که کانون خانواده ایجاد می کند از جمله دیگر اهداف این نهاد هستند.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون برپایی جشن های ازدواج برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: ازدواج های گروهی را در صورت تمایل خود جوانان برگزار می کنیم.

همچنین برخی سالن ها در شهرستان ها وجود دارند که با هماهنگی مراکز در اختیار این جوانان قرار می گیرند، اما این امر درون استانی است و هر استان با دیگری تفاوت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش هزینه های فقر زدایی/پوشش یک میلیون زن سرپرست خانوار زیر 40 سال

افزایش هزینه های فقر زدایی/پوشش یک میلیون زن سرپرست خانوار زیر 40 سال