مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 05:172014-10-31سياسي

صدای لالایی می آد از گوشه کنار شهرمون+فیلم


هنوز هم صدای لالایی حضرت رباب(س) برای علی اصغر(ع) به گوش می رسد؛ صدایی که همچنان در گوشه و کنار شهر شنیده می شود و مادران شیرخوارگان حسینی به یاد مظلومیت کوچک ترین شهید دشت نینوا، - "، بار دیگر یاد و نام حضرت علی اصغر(ع) در جمعه ای از ماه محرم در هیأت ها، حسینیه ها و تکایا طنین انداز خواهد شد و مادران فرزندان شیرخوران سبزپوش خود را بر دستان خود بلند می کنند تا فرزندانشان را نذر قیام منتقم خون حسین(ع) کنند تا شاید بتوانند مرحمی بر زخم دل حضرت رباب بگذارند.

اما در این فاصله صدای لالایی حضرت رباب(س) برای علی اصغر(ع) به گوش می رسد، خوب گوش کنید، آری! صدای لالایی در گوشه و کنار شهر شنیده می شود و پیمان شریفی و رسول آذر سازندگان انیمیشن ضریح گهواره به خوبی این فضا را ترسیم کرده اند.

  صدای لالایی می آد گوشه کنار شهرمون شیرخواراتونو بیارین آی مادرای مهربون آغوشتون و آسمون گهواره غم نکنه از خورشید گهواره ها سایه شون و کم نکنه اما تو یه شهر دیگه مادری پر پر می زنه دور بچه ش آخه اجل داره پر می زنه اگر قطره آب نیاد دست لباش و بگیره سرش روی سینه ش می آد رو قلب مادر می میره خدا خودت کاری بکن نذار گلوش و ببوسه یه تیر می خواد به جای آب سه بار گلوش و ببوسه بیاین با همدیگر بریم دردشون و چاره کنیم شیرخوارامون و زائر ضریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای لالایی می آد از گوشه کنار شهرمون+فیلم

صدای لالایی می آد از گوشه کنار شهرمون+فیلم