مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 04:022014-10-31اقتصادي

170میلیون یوروخسارت به لوفت هانزا به دلیل اعتصاب


اعتصاب های سریالی خلبان ها و خدمه پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در ماه های گذشته، رقمی بیش از 170 میلیون یورو برای این شرکت خسارت به بارآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از اشپیگل آنلاین، شرکت لوفت هانزا با انتشار گزارش مالی خود در 9 ماهه اول سال 2014، اعلام کرد: به خاطر اعتصابات تاکنون 170 میلیون یورو متضرر شده است.

این شرکت ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری میلادی، شاهد اعتصاب جدیدی نباشد.

لوفت هانزا همچنین در گزارش خود یادآور شده است، با وجود متحمل شدن این خسارت، تا پایان سال جاری میلادی نزدیک به یک میلیارد یورو سود می کند؛ مشروط بر آنکه تا آخر سال جاری اعتصاب دیگری صورت نگیرد.

زیمونه منه رییس امور مالی لوفت هانزا به اشپیگل، گفت: اگر کارکنان این شرکت باز هم اعتصاب کنند، پیش بینی سود سالیانه تغییر می کند و باید منتظر ضرر بیشتری باشیم؛ این شرکت در 9 ماه اول سال جاری 849 میلیون یورو سود کرده بود.

اعتصاب های ادامه دار اتحادیه خلبانان لوفت هانزا در هفته ها و ماه های گذشته، خسارات سختی به این شرکت هواپیمایی و مشتریانش وارد کرده است.

لوفت هانزا و شرکت های هواپیمایی وابسته به آن از جمله لوفت هانزا کارگو و جرمن وینگز ، به خاطر اعتصاب ها از ماه آوریل تاکنون مجبور به لغو بیش از پنج هزار و 900 پرواز خود شدند؛ براثر لغو این پروازها 66


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170میلیون یوروخسارت به لوفت هانزا به دلیل اعتصاب

170میلیون یوروخسارت به لوفت هانزا به دلیل اعتصاب