مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 03:472014-10-31بين الملل

تهدید رژیم صهیونیستی علیه خانواده شهید حجازی


رژیم صهیونیستی درپی به شهادت رساندن «معتز حجازی» جوان 32 ساله فلسطینی به اتهام ترور یک خاخام یهودی افراطی، خانواده وی را نیز به تخریب منزلشان تهدید کرد.

- رژیم صهیونیستی درپی به شهادت رساندن معتز حجازی جوان 32 ساله فلسطینی به اتهام ترور یک خاخام یهودی افراطی، خانواده وی را نیز به تخریب منزلشان تهدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی پس از آنکه بامداد پنجشنبه حجازی را در منزلش به شهادت رساند، اینک خانواده وی را نیز تهدید کرده است که تا 24 ساعت آینده منزل آنها را تخریب خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی این فلسطینی 32 ساله را متهم به ترور یهودا گیلک از شخصیت های یهودی تندرو کرده است که از طرفداران تخریب مسجد الاقصی و احداث معبدی یهودی بر روی ویرانه های آن به شمار می رود.

مقام های صهیونیستی همچنین پدر این شهید فلسطینی را پیش از اینکه از شهادت فرزندش باخبر شود، بازداشت کرده و تحت بازجویی قرار دادند.

پدر حجازی در حال بازگشت از محل کار خود بود که نظامیان صهیونیست به طرف وی تیراندازی کردند و هنگامی که می خواست داخل منزلش پناه ببرد او را به همراه یکی از پسرانش بازداشت کردند.

پدر شهید حجازی پس از آزادی، به محض اطلاع از شهادت فرزندش، خواستار کالبد شکافی وی برای مشخص شدن دلیل شهادتش شد اما سازمان اطلاعات رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید رژیم صهیونیستی علیه خانواده شهید حجازی

تهدید رژیم صهیونیستی علیه خانواده شهید حجازی