مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 03:172014-10-30پزشكي

کتاب ارزش خدمات سلامت برای سه دهه پیش است


طرح تحول سلامت و بررسی کتاب ارزش های نسبی سلامت، در حقیقت حفظ جایگاه پزشکی و صیانت از حقوق بیماران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر محمدهادی آقاجانی پنجشنبه شب در گفت وگوی ویژه خبری دو سیما گفت: برنده اصلی این تحول مردم هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه اولین بار کتاب ارزش های نسبی سلامت در ایران حدود 30 سال پیش اجرایی شد، گفت: بعد از گذشته سه دهه از اجرای این کتاب و رشد روز افزون علوم پزشکی در ایران و سایر کشورهای، دنیا لزوم تغییر در کتاب و پیش بینی تکنولوژی های جدید کاملا احساس می شد.

معاون وزیر بهداشت افزود: تدوین کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت در ایران به سه دهه پیش باز می گردد و تمام تعرفه ها پزشکی نیز مربوط به همان سال است که تغییری نیافته بود.

وی با تاکید بر اینکه در سال های پیش نیز اقدام به تغییر این کتاب شده بود، اظهار داشت: وزارت بهداشت در سال های 84، 88 و 89 با همکاری سازمان های بیمه گر و سایر بخش ها، برای اصلاح این کتاب تلاش کرد اما نتیجه ای در بر نداشت از این رو ضرورت داشت تعرفه ها بازنگری شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت، با بیان اینکه بیش از 2 هزار تکنیک جدید جراحی و خدمات تشخیصی و درمانی در این کتاب وجود نداشت، تصریح کرد: این مهم باعث شده بود تا بیمارستان ها، خود تعرفه گذاری کنند و تعرفه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب ارزش خدمات سلامت برای سه دهه پیش است

کتاب ارزش خدمات سلامت برای سه دهه پیش است