مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 21:072014-10-30سياسي

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد فعالیت 120 روحانی در ایام محرم در شوشتر


رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر از فعالیت 120 روحانی در ایام محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: تقسیم مبلغان انجام شده است.

- حجت الاسلام حیدر شهریاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در محرم سال جاری تعداد 120 مبلغ در سراسر شهرستان شوشتر فعالیت تبلیغی انجام می دهند و در این زمینه تقسیم مبلغان نیز انجام شده است.

وی افزود: در محرم سال جاری بیش از 90 مبلغ مستقر در شهرستان شوشتر فعالیت می کنند و 30 مبلغ نیز از استان قم و مشهد به این شهرستان اعزام می شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر خاطرنشان کرد: بسیاری از مبلغان مستقر در سطح شهرستان شوشتر بر اساس برنامه سالیان گذشته فعالیت تبلیغی در این شهرستان انجام می دهند و در این زمینه اشراف کاملی بر مبلغان وجود دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با تأکید بر اینکه درباره محرم سال جاری با روحانیان و مبلغان جلساتی برگزار شده است، گفت: مسائل روز، شبهات و جریان هایی اتفاق افتاده در امت اسلامی و.

به مبلغان برای سخنرانی در ایام تبلیغ انتقال داده شده تا در این زمینه به مردم آگاهی لازم داده شود.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان شوشتر مراسم های سنتی بسیار زیادی دارد، بیان کرد: حضور مبلغان و روحانیون در این مراسم ها باعث بهبود شرایط تبلیغ و عزاداری ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد فعالیت 120 روحانی در ایام محرم در شوشتر

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد فعالیت 120 روحانی در ایام محرم در شوشتر