مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 20:372014-10-30حوادث

شهردار آبادان خبر داد الزام ساختمان های طبقاتی آبادان به نصب سیستم اطفای حریق


به منظور رعایت موارد مرتبط با پدافند غیرعامل، از این پس تمام ساختمان های احداث شده در این شهر به ویژه سه طبقه به بالا باید به سیستم اطفای حریق مجهز شوند.

- محمودرضا شیرازی در حاشیه جلسه کمیته پدافند غیرعامل صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در دهه اخیر به موضوع پدافند غیرعامل به عنوان یکی از عواملی که در لحظات اولیه تهاجم احتمالی دشمن مورد تهدید قرار می گیرد، توجه خاصی شده است.

وی با اشاره به اینکه اماکن تجاری آبادان از جمله مجتمع جزیره به بهترین سیستم های اطفای حریق و پله اضطراری مجهز هستند اضافه کرد: با توجه به حادثه آتش سوزی در مجتمع کادوس چهار، تجهیز مجتمع های تجاری شهر به سیستم های یاد شده مورد تاکید و الزام قرار گرفت.

شهردار آبادان تصریح کرد: آن دسته از مجتمع های تجاری به فاقد تجهیزات یاد شده بودند و با وجود تذکرات، اقدامی در این خصوص انجام ندادند به دادستانی آبادان معرفی شدند.

شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود از کپی برداری از تمام سیستم های نرم افزاری موجود در این سازمان و واحدهای تابعه، نصب دوربین های مدار بسته در تمام بخش های اداری و کاری، تجهیز واحدهای مختلف به سیستم برق اضطراری، نصب علائم عمومی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ارائه آموزش های لازم و نهادینه کردن پدافند غیرعامل برای کارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار آبادان خبر داد الزام ساختمان های طبقاتی آبادان به نصب سیستم اطفای حریق

شهردار آبادان خبر داد الزام ساختمان های طبقاتی آبادان به نصب سیستم اطفای حریق