مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 17:072014-10-30ورزشي

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صبای قم با 5 گل شهرداری همدان را شکست داد


تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در سومین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور دست به کار بزرگی زد و تیم شهرداری همدان را با نتیجه ای پرگل شکست داد.

- " از قم، فوتبالیست های نوجوان صبای قم در سومین هفته از بازی های مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور در دیداری خانگی میزبان تیم شهرداری همدان بودند و حریف مدعی خود را با ارائه فوتبالی زیبا در نهایت با 5 گل شکست دادند.

شاگردان مهدی کاکایی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در سومین هفته دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور دومین بازی خانگی خود را در مقابل تیم نوجوانان شهرداری همدان برگزار کردند و با حساب 5 بر یک حریف خود را در هم کوبیدند.

جدال صبای قم و شهرداری همدان که مدعیان اصلی صعود به مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر نوجوانان کشور هستند، در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار شد و در نهایت صبا با اختلاف چهار گل از سد میهمان خود گذشت.

در این دیدار تیم صبای قم در نیمه نخست سه بار به گل رسید و حریف نیز تنها گل خود را در 45 دقیقه اول به دست آورد، در حالی که صبا بازی طوفانی و کاملا برتری نسبت به تیم شهرداری همدان ارائه کرد و توانست با اختلاف دو گل در نیمه نخست به رختکن برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صبای قم با 5 گل شهرداری همدان را شکست داد

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صبای قم با 5 گل شهرداری همدان را شکست داد