مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 16:222014-10-30ورزشي

ملوان قطعا در لیگ برتر می ماند


سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تیم ما بدون شک در لیگ می ماند و می توانیم نتایج از دست رفته را جبران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از اهواز، استوان مویسیلوویچ در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: تیم ما در نیمه نخست موقعیت های خوبی را به دست آورد و اگر بازیکنان دقت لازم را داشتند، می توانستیم به سه گل برسیم.

وی افزود: در نیمه نخست از بازیکنان خود راضی بودم و آنها با کمی دقت و تجربه می توانستند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی ادامه داد: برای من جای شگفتی بود که در نیمه نخست خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم نتوانستیم خوب کار کنیم ولی با این وجود در این نیمه نیز موقعیت های خوبی داشتیم.

وی بیان کرد: ما برابر تیمی بازی می کردیم که قهرمان کشور بود و اکنون نیز یکی از مدعیان قهرمانی است؛ به همین دلیل برابر این تیم کار آسانی نداشتیم.

مویسیلوویچ تصریح کرد: تیم ما بدون شک در لیگ می ماند و می توانیم نتایج از دست رفته را به گونه ای جبران کنیم که امتیازات لازم را به دست آوریم.

وی با بیان این که بازی تیمم در این دیدار من را امیدوار کرد که برای بقاء همچنان تلاش کنیم، اظهار کرد:تیمی که بتواند برابر فولاد خوزستان خوب کار کند و تنها روی یک ضربه پنالتی بازی را واگزار کند، جای امیدواری دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان قطعا در لیگ برتر می ماند

ملوان قطعا در لیگ برتر می ماند