مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 15:272014-10-30سياسي

استاندار اردبیل: سلب اعتماد و امید مردم به نظام اسلامی از مظاهر منکرات است


ایجاد نارضایتی بر تولید بدبینی، بی اعتمادی و تقویت ناامیدی در بین مردم با هدف تضعیف نظام اسلامی از مظاهر منکرات است.

- " از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل اظهار کرد: ما اگر نامه ها، خطبه ها و سخنان امام حسین (ع) را در مسیر کربلا مرور کنیم به خوبی در می یابیم که فلسفه اصلی قیام سیدالشهدا چیزی جز احیای امر به معروف و نهی از منکر نبوده است که سعی شده این فریضه به عنوان الگوی جاودانه بشری مورد توجه قرار گیرد.

وی ضرورت تقویت سرمایه های اجتماعی و حفظ مسئولیت ها در نظام اسلامی را بیان کرد و گفت: کارگزاران نظام اسلامی در بخش اداری و اجرایی باید در سنگر خدمت رسانی به بزرگترین معروف دست بزنند چرا که خود نظام اسلامی با ارزش ترین معروف است.

استاندار اردبیل ایجاد هرگونه نارضایتی در بین مردم و مراجعان به ادارات را بزرگترین منکرات بیان کرد و افزود: هرکس با قدم، قلم، بیان و موضع گیری خود به تضعیف نظام اسلامی کمک کند این خود از مظاهر منکرات است و باید به شدت از آن پرهیز کرد.

خدابخش سلامت نظام اداری را معروف و نمود مثبت و امیدوارکننده در این فرآیند را ضروری خواند و تصریح کرد: کوچکترین اختلاس، فساد مالی و دهن کجی به ارباب رجوع نه تنها سلب اعتماد می کند بلکه به نظام اسلامی ما بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: سلب اعتماد و امید مردم به نظام اسلامی از مظاهر منکرات است

استاندار اردبیل: سلب اعتماد و امید مردم به نظام اسلامی از مظاهر منکرات است