مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:522014-10-30بين الملل

احمد شهید از مواضع ضدایرانی کانادا تقدیر کرد


گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر سازمان ملل از مواضع ضدایرانی کانادا و انتقادات این کشور از وضعیت حقوق بشر ایران تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور وضعیت حقوق بشری ایران از موضع ضد ایرانی کانادا تقدیر کرد.

کانادا پرس گزارش کرد که اظهارات احمد شهید در حالی مطرح شد که جان برد وزیر امور خارجه کانادا از کار وی در پارلمان این کشور مورد استقبال قرار کرد.

برد اینگونه گفت که در حالیکه جهان بر برنامه هسته ای ایران متمرکز شده است، مهم است که تمرکز بر موضوع حقوق بشری همچنان حفظ شود.

بر اساس این گزارش، شورای حقوق بشر سازمان ملل قرار است روز جمعه (فردا) بررسی های دوره ای از وضعیت ایران را صورت خواهد داد.

کانادا همواره مواضع ضدایرانی بسیار تندی داشته است به طوریکه روابط دیپلماتیک خود را با ایران از طریق تعطیل کردن سفارتش در تهران، قطع کرد.

اتاوا در حالی حقوق بشر ایران را مورد انتقاد قرار می دهد که وضعیت حقوق بشر خود نیز مورد انتقاد است.

یکی از موارد نقض حقوق بشر در کانادا این است که این کشور استفاده از شکنجه را برای کسب اطلاعات از مجرمان امنیتی آزاد کرده است به طوریکه پلیس و دستگاههای اطلاعاتی آن می توانند از این اعترافات که با شکنجه گرفته می شود در تحقیقات خود استفاده و یا به آن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد شهید از مواضع ضدایرانی کانادا تقدیر کرد

احمد شهید از مواضع ضدایرانی کانادا تقدیر کرد