مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:522014-10-30ورزشي

پرسپولیسی به این ضعیفی ندیده بودم/ پیکان تقویت می شود


سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اعلام کرد که برای نیم فصل تیمش را تقویت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: ابتدا ایام سوگواری ابا عبدالله را به همه تسلیت عرض می کنم و به آقای جلالی هم بابت فوت پدرشان از همین جا تسلیت می گویم امروز روز مربی است و از همین جا به تمام مربیان زحمتکش تشکر کنم و تبریک بگویم.

وی افزود: معذرت می خواهم که این را می گویم اما در چندین سال اخیر که در عرصه مربیگری کار می کنم پرسپولیسی به این ضعیفی ندیده بودم.

ما خیلی خوب بازی کردیم و در اکثر زمان بازی از حریف بهتر بودیم گلی هم که خوردیم روی بی تجربگی یکی دو تا از بازیکنانمان بود.

سرمربی پیکان با انتقاد از شعارهایی که علیه مهدی رحمتی توسط پرسپولیسی ها شنیده می شد اشاره کرد: من اینجا به همه باشگاه ها و مردم اعلام می داریم که این رفتار با نفرات ملی که برای فوتبال ما زحمت کشیدند صحیح نیست در تبریز ساری و در همین تهران بارها تماشاچیان به مهدی رحمتی توهین کردند.

در تبریز این شعارها یک جلسه محرومیت برای آنها را در پی داشت و از سازی هم من شنیدم که یک جلسه محروم کردند اما باز هم رای شکسته شد و در معدود دقایق از بازی تماشاچیان ما به پرسپولیسی ها توهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیسی به این ضعیفی ندیده بودم/ پیکان تقویت می شود

پرسپولیسی به این ضعیفی ندیده بودم/ پیکان تقویت می شود