مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:422014-10-30سياسي

معاون وزیر ارشاد: بیمه خبرنگاران تقویت و در کنار آن بیمه تکمیلی اضافه می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با پالایشی که اخیراً آغاز کردیم، سعی داریم بیمه خبرنگاران را تقویت و در کنار آن بیمه تکمیلی را نیز اضافه کنیم.

- " از اردبیل، علی اصغر کاراندیش عصر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: کارهای کارشناسی در این زمینه و ایجاد تحول اداری به انجام رسیده و به زودی جزییات آن به استان ها ابلاغ می شود به طوریکه استان ها در صدور مجوزها می توانند با اختیارات بیشتر عمل کنند.

وی از واگذاری مدیریت مجتمع های فرهنگی، هنری به فعالان این حوزه و بخش غیردولتی خبر داد و تصریح کرد: در این واگذاری اولویت با اصحاب فرهنگ و هنر است تا بتوانند ورود خوبی را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری اینکه تبادل اطلاعات و مبانی فرهنگی در قالب دیپلماسی فرهنگی در دنیا و تقویت جبهه گفت و گوی ادیان و مذاهب امری ضروری است که باید رشد و توسعه پیدا کرده تا بتوانیم به اهداف عالیه برسیم، گفت: بهترین وسیله در رسیدن به این مطلوبیت کار و فرآیند اجرایی استفاده از ظرفیت های هنری است که امروز در جامعه شاهد آن هستیم.

کاراندیش با بیان اینکه مطبوعات و اهالی فرهنگ و هنر در تقویت این جبهه قدم های مؤثری را برداشته و در صدور آن هیچ کس نمی تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارشاد: بیمه خبرنگاران تقویت و در کنار آن بیمه تکمیلی اضافه می شود

معاون وزیر ارشاد: بیمه خبرنگاران تقویت و در کنار آن بیمه تکمیلی اضافه می شود