مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:072014-10-30سياسي

همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده شاخص استان تهران برگزار می شود


تولیت آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) پیشوا گفت: همزمان با فرارسیدن نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی در جوار این حرم مطهر - امازاده شاخص استان تهران در سال 93 - برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، یوسف تاجیک اسماعیلی مدیر آستان امامزاده زید ابوالحسن(ع) در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ورامین اظهار داشت: همایش شیرخوارگان حسینی با حضور کودکان و مادران عاشورایی روز جمعه ساعت 14:30 در آستان مقدس امامزاده زیدابوالحسن(ع) برگزار می شود و عاشقان امام حسین (ع) به یاد شهید شش ماهه کربلا عزاداری می کنند.

این مسئول افزود: در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت به ایراد سخن پرداخته و حاج سید هاشم حسینی نیز در رثای سه ساله امام حسین(ع) نوحه سرایی می کند.

گفتنی است؛ امامزاده زید ابوالحسن (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) و دارای شجرنامه قطعی است که همانند نگینی درخشان در آسمان ورامین می درخشد، پدر بزرگ این امامزاده واجب التعظیم، امامزاده عبدالله و پدر ایشان امامزاده علی در جعفر آباد جنگل هستند و فرزند ایشان نیز امامزاده هادی (ع) است که در جواد آباد مدفون استهمچنین تولیت آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) پیشوا به عنوان امامزاده شاخص سال 93 استان تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده شاخص استان تهران برگزار می شود

همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده شاخص استان تهران برگزار می شود