مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 13:522014-10-30سياسي

نایب رییس مجلس: با ایران با ادبیات صحیح گفتگو شود


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایران مقتدر با ادبیات صحیح گفتگو شود.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در نخستین یادواره 35 شهید پدافند هوایی اصفهان افزود: ایران مقتدر سخن گفتن بر پایه ادبیات مبتنی بر زورگویی را نمی پذیرد.

وی هدف تحریم ها را متوقف کردن چرخ اقتصادی کشور دانست و گفت: تحریم ها ، ظرفیتی را خلق کردکه ایران مقتدر تر شد و دشمن از موضع ضعف با پذیرفتن ایران هسته ای پای میز مذاکره نشست.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها وضعیتی مانند دوران دفاع مقدس را برای ایران پیش آورد و همان گونه که تربیت نیروی متخصص ، افزایش توان موشکی کشور و ایجاد گنبدآهنین پدافند هوایی ره آوردهای دفاع مقدس بود تحریم ها هم موفقیت هایی نظیرآب سنگین اراک و ساخت 19هزار سانتریفیوژ را به همراه داشت.

وی منابع ملی فراوان ، وجود نیروی انسانی متخصص ، موقعیت ژئوپولتیک و رشد تولید علم و دانش درکشور را فرصتی دانست تا به قدرت اقتصادی برتر منطقه و جهان براساس منویات رهبری دست یابیم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با الهام از آموزه های دینی در اندیشه افزایش اقتدار خود در همه عرصه ها است افزود: ما امروز حرف نخست را در استقلال سیاسی جهانی می زنیم و قدرت در نظام اسلامی تنها ابزاری برای ایستادگی در برابر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: با ایران با ادبیات صحیح گفتگو شود

نایب رییس مجلس: با ایران با ادبیات صحیح گفتگو شود