مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 13:072014-10-30ورزشي

پیکان صفر - پرسپولیس صفر (تا دقیقه 65)


دیدار پیکان برابر پرسپولیس از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تا دقیقه 65 گلی در بر نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال پیکان از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی تهران میزبان پرسپولیس است که این بازی دقایقی پیش آغاز شد.

در دقیقه 20 محمد نوری درون محوطه جریمه پیکان صاحب یک فرصت شوت زنی شد اما ضربه او با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 22 نیز روی ارسال وحید حیدریه، فرصت خوبی برای پیکان به وجود آمد اما ضربه سر سعید دقیقی را سوشا مکانی به زیبایی دریافت کرد.

در دقیقه 36 بازی نیز درون محوطه جریمه پیکان روی ارسالی که از سمت راست انجام شد، محسن بنگر فرصت شوت زنی پیدا کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 42 بازی امید عالیشاه از سمت چپ حرکت خوبی را آغاز کرد و پاس به بیرون او فرصت شوت زنی برای پیام صادقیان ایجاد کرد اما ضربه صادقیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 43 نیز پیام صادقیان توپ را از سمت راست روی دروازه پیکان ارسال کرد اما محمد نوری قصد داشت توپ را با دست وارد دروازه پیکان کند که داور این صحنه را دید و نوری را با کارت زرد جریمه کرد.

در حالی که روی تابلوی ورزشگاه دقیقه 44 و 30 ثانیه را نشان می داد داور مسابقه بدون در نظر گرفتن حتی یک دقیقه وقت اضافه سوت پایان بازی را به صدا درآورد!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکان صفر - پرسپولیس صفر (تا دقیقه 65)

پیکان صفر - پرسپولیس صفر (تا دقیقه 65)