مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 12:522014-10-30پزشكي

"نگهداری و فروش قرص برنج جرم و قاچاق است"


مرگ‎آورترین مسمومیت‎ها مسمومیت با موادمخدر است و این در حالیست که برخی والدین که در حال ترک موادمخدر هستند بر اثر سهل‎انگاری باعث می‎شوند که فرزندانشان از قرص متادون استفاده کنند.

- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نگهداری و فروش قرص برنج جرم و قاچاق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام دلفان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در کشور سالانه بین 5 تا 7 هزار نفر دچار مسمومیت غذایی می‎شوند که بخشی از این مسمومیت سهوی و بخشی عمدی است، افزود: بیشترین مسمومیت‎ها دارویی است هر چند که کشنده‎ترین نیست.

وی ادامه داد: مرگ‎آورترین مسمومیت‎ها مسمومیت با موادمخدر است و این در حالیست که برخی والدین که در حال ترک موادمخدر هستند بر اثر سهل‎انگاری باعث می‎شوند که فرزندانشان از قرص متادون استفاده کنند.

دکتر دلفان بیان کرد: مسمومیت دارویی در کودکان سهوی است و این به دلیل سهل‎انگاری والدین است که داروها را خوب نگهداری نمی‎کنند و باعث می‎شوند کودکان بتوانند از قرص‎های رنگی استفاده کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: داروها باید در دمای معمولی نگهداری شوند اما متأسفانه بعضی افراد داروها را در یخچال نگهداری می‎کنند در حالی که یخچال خیلی از داروها را فاسد می‎کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"نگهداری و فروش قرص برنج جرم و قاچاق است"

"نگهداری و فروش قرص برنج جرم و قاچاق است"