مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 12:222014-10-30اجتماعي

فضای فیزیکی مدارس باید متناسب سازی شود/ مدیران در جهت نشاط دانش آموزان تلاش کنند


فضای فیزیکی مدارس باید متناسب با تفاوت های جنسیتی دانش آموزان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمود امانی ظهر پنج شنبه در همایش مدیران مدارس متوسطه آذربایجان شرقی اظهار داشت: متناسب سازی فضای فیزیکی مدارس متناسب با تفاوت های جنسیتی دانش آموزان، تنوع بخشی به محیط های یادگیری و ایجاد شبکه ای از محیط های یادگیری مانند پژوهش سراها، خانه های فرهنگ، اردوهای آموزشی و موزه ها برای ارتقا کیفیت آموزشی ضروری است.

وی با بیان اینکه در مدارس استان نیازمند کیفیت بخشی هستیم، گفت: در این میان مدیران مدارس باید آگاه باشند که مهم ترین وظیفه را بر عهده دارند و تا زمانی که مدیریت در یک مدرسه مناسب نباشد به طور یقین آن مجموعه نمی تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

امانی ادامه داد: در این میان مدیران مدارس باید در تهیه کتاب راهنمای تدریس و نرم افزارهای آموزشی جدیت داشته باشند و نوعی جذابیت در امر یادگیری را ایجاد کنند.

وی افزود: در این زمینه باید در خصوص استفاده از تکنولوژی روز و نرم افزارهای درسی برای افزایش یادگیری و جذابیت بخشی به امر یادگیری تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط در مدارس وظیفه مدیران است، گفت: در زمان کنونی که تعداد دانش آموزان کاهش یافته، نقش مدیران ایجاد مدرسه سرزنده و بانشاط است و مدیران مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای فیزیکی مدارس باید متناسب سازی شود/ مدیران در جهت نشاط دانش آموزان تلاش کنند

فضای فیزیکی مدارس باید متناسب سازی شود/ مدیران در جهت نشاط دانش آموزان تلاش کنند