مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 12:072014-10-30اجتماعي

هوای تهران سالم است


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: میانگین غلظت تمام آلاینده ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است.

- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 64 در شرایط سالم قرار گرفت.

دکتر وحید حسینی در گفتگو با مهر، بابیان این مطلب افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت تمام آلاینده ها نسبت به روز گذشته درهمین ساعت کاسته شده است .

به گفته وی، به این ترتیب میانگین غلظت تمام آلاینده ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت: پیش بینی هواشناسی برای پایتخت حاکی از آسمانی ابری همراه با بارش باران، رعدو برق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است .

به این ترتیب انتظار میرود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند .

حسینی تصریح کرد: اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در منطقه ناسالم برای گروههای حساس شامل افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی ، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و افراد مسن است لذا توصیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای تهران سالم است

هوای تهران سالم است