مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 12:022014-10-30اجتماعي

فرماندار قائمشهر: ساخت وساز غیرمجاز در شهرک یثرب به فرهنگ تبدیل شده است


فرماندار قائمشهر با اشاره به شهرک یثرب قائمشهر گفت: ساخت وسازهای غیرمجار در این شهرک تبدیل به فرهنگ شده است.

- "از شهرستان قائمشهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه ساخت وسازهای غیرمجاز شهرستان اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک یثرب شهرستان به یک فرهنگ تبدیل شد.

وی با بیان اینکه از شهرداری انتظار داریم از ساخت وسازهای غیرمجاز جلوگیری کند، افزود: باید کاربری شهرک یثرب از سوی شهرداری مشخص شود تا ساخت وسازهای غیرمجاز کاهش یابد.

محمدی با بیان اینکه در هنگام ساخت، تخریب ها انجام شود، خاطر نشان کرد: اگر در هنگام ساخت، اقدامات لازم انجام شود بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائشمهر اذعان داشت: برای جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز، نباید احساسی برخورد کرد و از روی دلسوزی برای شهروند خاصی، به دلیل مشکلات اقتصادی خدمات آب، برق، گاز و مخابرات ارائه شود.

محمدی یاد آور شد: کمیسیون ماده 100 شهرداری، نباید با قبول دریافت جریمه، پروانه ای برای ساخت در حریم غیرمجاز صادر کند، زیرا با این اقدام ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مذکور را رواج می دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید از ساخت وساز در چشم اندازها جلوگیری شود، بیان کرد: مناطق واسکس و شهرودکلا در شهرستان قائمشهر، دارای چشم اندازهای طبیعی بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قائمشهر: ساخت وساز غیرمجاز در شهرک یثرب به فرهنگ تبدیل شده است

فرماندار قائمشهر: ساخت وساز غیرمجاز در شهرک یثرب به فرهنگ تبدیل شده است