مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 11:572014-10-30سياسي

تا چند سال آینده منبعی برای تامین آب قم وجود نخواهد داشت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: با توجه به حجم بالای تقاضای آب در استان و عدم کاهش تقاضا تا چند سال آینده منبعی برای تامین آب استان قم وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، علی جان صادق پور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به این وضعیت پروژه سرشاخه های دز از اهمیت بالایی برای تامین آب روستاهای قم برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: اگر این پروژه نبود این استان دچار مشکل بزرگی می شد که با اجرای این طرح، آب پایدار شهر قم تامین شد که اکنون باید برای بهره برداری و مدیریت صحیح از این آب تلاش شود.

رییس هیات مدیره شرکت آبفار قم با تاکید بر مدیریت تقاضا افزود: مدیریت تقاضا نسبت به تولید از اهمیت بالاتری برخوردار است و تابستان گذشته شرکت با برنامه ریزی و هماهنگی های مناسب موفق شد وضعیت مطلوب تری نسبت به سال های مشابه قبل داشته باشد.

صادق پور یادآور شد: در این خصوص کارگروه های تخصصی تشکیل شد که در قدم نخست پیگیری انشعابات غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت و موفق به رفع تعداد 600 انشعاب غیرمجاز شدیم و بسیاری از مشترکان پرمصرف نیز نسبت به اصلاح الگوی مصرف اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا چند سال آینده منبعی برای تامین آب قم وجود نخواهد داشت

تا چند سال آینده منبعی برای تامین آب قم وجود نخواهد داشت