مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 11:522014-10-30اجتماعي

اعتبارات احیای دریاچه ارومیه بزودی نهایی می شود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: مشکلی از بات تامین اعتبار وجود ندارد و بزودی اعتبارات احیای دریاچه ارومیه نهایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، معصومه ابتکار ظهر پنجشنبه در جمع اعضای تشکل های زیست محیطی آذربایجان غربی در روستای رشکان و نیز بازدید از دریاچه ارومیه اظهارداشت: هم اکنون برنامه های مصوب دریاچه ارومیه در دستور کار دولت قرار دارد و بزودی اعتبارات آن نیز نهایی می شود.

وی ادامه داد: مشکل خاصی در تامین اعتبارات نداریم و مسئله اصلی تغییر نگرش هاست و خرسندیم که مسئله تغییر نگرش در نزد دولت تدبیر و امید روی داده است.

ابتکار با بیان اینکه بحران خشک شدن دریاچه ارومیه زنگ هشدار خشکسالی را در کشور به صدا درآورد گفت: بحران دریاچه ارومیه هشداری برای تمام کشور بود زیرا جایگاه و حق طبیعت را نادیده گرفته بودیم.

وی با بیان اینکه پدیده خشکسالی و بحران دریاچه ارومیه باعث شد یک یادآوری اساسی نسبت به مسئله بحران در کشور رخ دهد عنوان کرد: به نظر می رسد دریاچه ارومیه خود را فدا می کند تا بیدار باشی برای تمام کشور ایران داده باشد.

ابتکار با عنوان اینکه اتفاقات و مباحث مربوط به خشک شدن دریاچه ارومیه، اتفاقاتی بسیار تکان دهنده و آشکار بود یادآور شد: بحران در دریاچه ارومیه موجب شد در بسیاری از معادلات توسعه کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات احیای دریاچه ارومیه بزودی نهایی می شود

اعتبارات احیای دریاچه ارومیه بزودی نهایی می شود