مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 11:472014-10-30پزشكي

شناسایی عامل آلودگی شیمیایی در زاهدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نتیجه آزمایش های انجام شده بر روی نمونه های بدست آمده از منبع آلودگی به صورت قطعی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر، دکتر محمودرضا میری افزود: بر اساس نتایجی که در آزمایشگاه های معتبر کشوری انجام شده است ، ماده آلوده کننده، ترکیبی از مواد شیمیایی است که عموما تحت عنوان روغن های دی سولفیدی از آنها یاد می شود.

وی گفت: به دلیل قطعی نبودن در نوع ماده آلوده کننده ، مسمومین مراجعه کننده را برای مدتی تحت نظر قرار می دادیم و پس از اطمینان کامل از سلامت این عزیزان آنها را مرخص می کردیم.

دکتر میری افزود: اکنون با شناسایی قطعی مواد آلوده کننده به این نتیجه رسیده ایم اقداماتی که در بیمارستان ها برای بیماران، ارائه شده است کافی بوده است و اکنون می توانیم با شواهد علمی اعلام کنیم که نگرانی جدی بابت عوارض طولانی مدت مسمومیت در شهروندان عزیز وجود ندارد.

تا زمان مخابره این خبر تنها ، 15 نفر از مسمومین حادثه اخیر در بیمارستان ها بستری هستند که این عزیزان نیز به زودی مرخص خواهند شد.

اوایل این هفته ، عده ای در زاهدان دچار مسمومیت شدند که علت آن انتشار گاز سمی اعلام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان، گاز سمی متصاعد شده از سموم گیاهی ریخته شده در کانال فاضلاب شمال شهر زاهدان را علت مسموم شدن ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عامل آلودگی شیمیایی در زاهدان

شناسایی عامل آلودگی شیمیایی در زاهدان