مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 10:522014-10-30سياسي

دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای به مراقبت از سلامت مجموعه های کاری دارد


دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای به مراقبت از سلامت مجموعه های کاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیران و کارشناسان اداره کل حراست استانداری با مهم برشمردن جایگاه مجموعه های حفاظتی و حراستی، سلامت سازمانی و افزایش رضایت مندی ذینفعان را در گروی عملکرد صحیح حراست دانست و گفت: دولت تدبیر و امید بر حراست از ارزش های نظام و مقابله با تهدیدات و آسیب ها و مراقبت از سلامت مجموعه های کاری تاکید ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: نگرش حراست ها باید نشات گرفته از اهمیت کرامت انسانی و صیانت از آن باشد تا ضمن تقویت اخلاق حرفه ای و سازمانی، فضای سالم و بانشاطی را در محیط اداری فراهم آورد.

استاندار آذربایجان شرقی پیشگیری از تخلفات را وظیفه ای عمومی و همگانی برشمرد و با اشاره به ماموریت ذاتی حراست در ایجاد شبکه ارتباطی امن، خاطرنشان کرد: نظارت باید دقیق، به موقع و پیشگیرانه باشد.

وی همچنین نگاه مراقبتی به مجموعه منابع انسانی را در بهبود و کارآمدی سازمان ها مهم ارزیابی کرد و بر حفاظت از بیت المال تاکید کرد.

مدیرکل حراست استانداری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این اداره کل، اظهار داشت: نظارت کارآمد و بررسی نظام مند نقاط قوت و ضعف دستگاه ها در پیشگیری از وقوع تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای به مراقبت از سلامت مجموعه های کاری دارد

دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای به مراقبت از سلامت مجموعه های کاری دارد