مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 04:322014-10-30سياسي

ایجاد شهر جدید به صلاح تهران نیست


معاون امور عمرانی استانداری تهران با اشاره صدور رای مالکیت شهرک دانش به سود شهرستان قدس، گفت: در حال حاضر به هیچ عنوان ایجاد شهر جدید به صلاح استان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حسن کریمی در نشست ساماندهی مشکلات شهرستان قدس در حوزه عمرانی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاون امور اوقاف استان و رییس اوقاف شهرستان برگزار شد، گفت: اولین اولویت استانداری رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب است که هم مربوط به سلامت و بهداشت محیط است و هم می توان از پساب این فاضلاب ها در راستای احیای کشاورزی و ایجاد فضای سبز استفاده کرد.

وی افزود: مسئله اوقاف در استان تهران یک موضوع حساس و مهم است البته این موضوع در دو شهرستان قدس و پاکدشت بسیار حساس تر است از این رو برای ساماندهی مشکلات مردم در این بخش جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و می شود، برای مرتفع شدن این مشکل و ترغیب مردم برای دریافت سند مالکیت پیشنهاد می شود که مسئولان شهرستان طرحی آماده کنند تا در جلسه ایی که پس از ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در استان تشکیل می شود، ارائه کنند تا در این مورد تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای شهرستان قدس و کمبود خودروهای عمومی، این شهرستان نیز مانند سایر شهرستان های استان نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهر جدید به صلاح تهران نیست

ایجاد شهر جدید به صلاح تهران نیست