مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1393 ساعت 21:022014-10-29اقتصادي

اتاق تمیز پژوهشکده بوعلی تا سال آینده راه اندازی می شود


رییس پژوهشکده بوعلی با اشاره به راه اندازی 6 اتاق تمیز توسط وزارت بهداشت در مراکز تحقیقاتی کشور اظهار کرد: اتاق تمیز پژوهشکده بوعلی تا پایان امسال و یا سال آینده راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پژوهشی ایسنا منطقه خراسان، دکتر رمضانی در بازدید خبرنگاران از پژوهشکده بوعلی با اعلام این خبر افزود: این اتاق تمیز به عنوان آزمایشگاهی برای تولید داروهای بیولوژیک مورد استفاده قرار می گیرد که با بودجه ای حدود 10 میلیارد تومان، به مساحت 200 متر تجهیز می شود.

وی درمورد فعالیت های پژوهشکده بوعلی گفت: این پژوهشکده با 33 عضو هیات علمی و 140 دانشجوی دوره تخصصی فعالیت خود را ادامه می دهد؛ علاوه بر این تعداد زیادی از دانشجویان دوره عمومی پزشکی، دندانپزشکی و… نیز در این پژوهشکده فعالیت تحقیقاتی دارند.

رمضانی با بیان اینکه از پنج سال پیش تا سال 92، 150 مقاله ISI در این مرکز منتشر شده است، گفت: علاوه بر این، 650 مقاله نیز در مجلات داخلی انتشار یافته است؛ در مجموع پژوهشکده بوعلی 1800 مقاله در عرض پنج سال منتشر کرده است.

رییس پژوهشکده بوعلی اضافه کرد: همچنین این پژوهشکده 15 ثبت اختراع با تایید علمی داشته و هشت محصول دارویی روانه بازار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق تمیز پژوهشکده بوعلی تا سال آینده راه اندازی می شود

اتاق تمیز پژوهشکده بوعلی تا سال آینده راه اندازی می شود