مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1393 ساعت 16:572014-10-29ورزشي

تیم والیبال شهرداری ارومیه از سد همتای تبریزی خود گذشت


امشب در دومین بازی تدارکاتی، تیم والیبال شهرداری ارومیه سه بر صفر شهرداری تبریز را شکست داد.

- " از ارومیه امشب دومین بازی تدارکاتی، تیم والیبال شهرداری ارومیه با شهرداری تبریز که در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه و به قضاوت اکبر شرقی برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه توانست با انجام یک بازی قابل قبول همتای تبریزی خود را سه بر صفر بدرقه کند.

  در این بازی تیم شهرداری ارومیه با ترکیب میلاد عبادی پور، وحید سیدعباسی، فرهاد پیروت پور، حامد رضایی، جواد محمدی نژاد و ایرج میکاییل زاده به عنوان یار آزاد در مقابل تبریز به میدان رفت.

ارومیه ست اول را با برتری نسبی آغاز کرد و یاران ارومیه توانستند با شش اختلاف و نتیجه 25 بر19 شهرداری تبریز را در گیم اول شکست دهند.

در ست دوم نیز سرمربی تیم شهرداری ارومیه ترجیح داد تا از دو ملی پوش به نام خود استفاده نکند و یاران ارومیه توانستند 25 بر 22 پیروز گیم دوم نیز باشند.

ست سوم بازی در حالی آغاز شد که سعید معروف و شهرام محمودی نیز وارد میدان شدند؛ بازی خوب یاران ارومیه باعث شد ست سوم را با نتیجه 25 بر 19 به نفع خود به پایان ببرند و پیروز بازی شوند.

  در این بازی نیز مانند بازی اول جهانگیر سیدعباسی ترجیح داد از پوریا فیاضی که چندی پیش دچار کشیدگی جزیی کمر شده بود استفاده نکند هرچند عبدالرضا علیزاده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال شهرداری ارومیه از سد همتای تبریزی خود گذشت

تیم والیبال شهرداری ارومیه از سد همتای تبریزی خود گذشت