مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1393 ساعت 13:022014-10-29پزشكي

خدمات متخصصان تغذیه در صورت تایید وزارت بهداشت زیر پوشش بیمه قرار می گیرد


نخستین کنگره بین المللی و سیزدهمین کنگره سراسری تغذیه ایران با حضور چهره های شاخص تغذیه از امریکا و اروپا از 9 تا 12 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیروی تهران برگزار می شود.

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: طرح پوشش بیمه ای خدمات تغذیه ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارایه شده است که در صورت تایید نهایی اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی انجمن انستیتو تحقیقات تغذیه ای ایران ؛ دکتر مجید حاجی فرجی به مناسبت برپایی quotation mark نخستین کنگره بین المللی و سیزدهمین کنگره سراسری تغذیه ایران quotation mark افزود: طرح پوشش بیمه ای خدمات تغذیه ای در کشور حدود دو ماه است که به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشنهاد شده و قرار است در دو استان به صورت آزمایشی اجرا شود.

وی افزود: با مساعدت وزارت بهداشت، این طرح در آینده اجرایی خواهد شد تا ویزیت بیماران در زمینه تغذیه و خدمات تغذیه ای تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

حاجی فرجی یاد آور شد: در این طرح متخصصان تغذیه و کارشناسان تغذیه و رژیم درمانی که در مراکز درمانی و کلینیک ها مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند، می توانند از خدمات بیمه تغذیه ای استفاده کنند.

وی گفت : در quotation mark نخستین کنگره بین المللی تغذیه و سیزدهمین کنگره تغذیه ایران quotation mark میزگردی اختصاصی برگزار و همه جوانب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات متخصصان تغذیه در صورت تایید وزارت بهداشت زیر پوشش بیمه قرار می گیرد

خدمات متخصصان تغذیه در صورت تایید وزارت بهداشت زیر پوشش بیمه قرار می گیرد