مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 09:182014-10-26اقتصادي

همراهی سیستم بانکی بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف می کند


استاندار البرز با اشاره به اینکه باید در البرز واحدهای تولیدی به سمت هماهنگی با بسته خروج از رکود پیش بروند، اعلام کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به بدهی های آنان به بانک ها است به همین منظور و با همراهی سیستم بانکی بخش زیادی .

- " کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز با اشاره به اینکه باید در البرز واحدهای تولیدی به سمت هماهنگی با بسته خروج از رکود پیش بروند، اعلام کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به بدهی های آنان به بانک ها است به همین منظور و با همراهی سیستم بانکی بخش زیادی از مشکلات واحدهای تولیدی در پرداخت معوقاتشان به بانک ها برطرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نشست ستاد تدابیر ویژه صبح امروز در استانداری برگزار شد، سید حمید طهایی از مدیران و مسئولان مربوطه خواست مشکلات واحدهای تولیدی البرز را به صورت متمرکز بررسی و پیگیری کنند.

طهایی از تشکیل ستاد تدبیر ویژه به عنوان گامی بلند در استان صنعتی البرز در حوزه اقتصادی یاد کرد و اذعان داشت: باید در نشست های ماهیانه این ستاد مشکلات و موانع بر سر راه توسعه اقتصادی را بررسی کرد و به راه حل رسید.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی در این حوزه از همه سرمایه خود مایه گذاشته اند، یادآور شد: با توجه به انبوه مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی سیستم بانکی بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف می کند

همراهی سیستم بانکی بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف می کند