مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 09:182014-10-26سياسي

عبدالله عبدالله: فهرست اعضای کابینه به زودی تکمیل می‎شود


رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در دیدار با بزرگان ولایت‎های شمالی این کشور گفت: فهرست اعضای کابینه به زودی تکمیل می شود.

- " در کابل، عبدالله عبدالله، رییس شورای اجرایی افغانستان شب گذشته در دیدار با نمایندگان ولایت‎های شمال این کشور اعلام کرد: فهرست کابینه جدید این کشور به زودی اعلام خواهد شد.

عبدالله افزود: کابینه دولت وحدت ملی بیانگر اقتدار مردم این کشور بوده و این کابینه از کارآمدترین کابینه‎های افغانستان خواهد بود.

دفتر مطبوعاتی عبدالله عبدالله، با انتشار اطلاعیه دیگری اعلام کرد: رییس شورای اجرایی به همراه محمد محقق معاون اول خود با نمایندگان و بزرگان ولایت فراه در غرب این کشور نیز دیدار و گفت‎وگو کرد.

عبدالله در این دیدار با شنیدن مشکلات شهروندان فراه به آنان تعهد داد که برای رفع این مشکلات تلاش‎های همه جانبه نموده و مشکلات را با شورای امنیتی ملی مطرح خواهد کرد.

در اطلاعیه دیگر دفتر مطبوعاتی عبدالله آمده است: وی به همراه معاون اول خود با سران حزب حرکت اسلامی افغانستان به رهبری عبدالغنی کاظمی نیز دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار طرفین در خصوص مواد مخدر و تروریسم بحث و تبادل نظر نموده محمد محقق وعده داد که با مواد مخدر در این کشور مبارزه جدی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالله عبدالله: فهرست اعضای کابینه به زودی تکمیل می‎شود

عبدالله عبدالله: فهرست اعضای کابینه به زودی تکمیل می‎شود