مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 09:182014-10-26سياسي

شورای شهر قزوین به مطالبات مردم پاسخ می دهند


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت: اعضای شورای شهر علاوه بر دیدارهایی که با شهروندان به صورت معمول و همیشگی دارند، - روزهای دوشنبه از ساعت 10 تا 12 در مناطق سه گانه حضور پیدا می کنند و پاسخگوی شهروندان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فرج الله فصیحی رامندی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: آنچه که اعضای شورای شهر را به برگزاری برنامه های ملاقات مردمی در مناطق ترغیب می کند، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواستهای شهروندان در منطقه مربوط به محل زندگی و کار آنهاست.

وی افزود: برخی اوقات درخواستها و مشکلات آنقدر زیاد است که رسیدگی به آنها تا آخر وقت اداری نیز به طول می انجامد، اگر شهروندی در ارتباط با مسائل شهری مشکل، تقاضا و یا پیشنهادی دارد، می تواند با تعیین وقت قبلی و هماهنگی با مناطق، به اعضای شورای شهر مراجعه کند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا اضافه کرد: تمامی درخواستها مورد بررسی قرار می گیرد، گاه درخواستی در هفته اول رسیدگی می شودو در برخی موارد ممکن است دو تا سه ماه به طول انجامد ولی در کل، به تمامی ذرخواستهای مردمی پاسخی قانع کننده، درست و منطقی داده می شود.

وی یادآورشد: در برخی موارد نیز، درخواست های شخصی، غیر مرتبط با موضوعات شهری و خارج از اختیارات شورا و ضوابط قانونی مطرح می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر قزوین به مطالبات مردم پاسخ می دهند

شورای شهر قزوین به مطالبات مردم پاسخ می دهند