مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 09:082014-10-26ورزشي

گسترش فولاد – پدیده؛ نبردی با بوی انتقام/ تیم پیروز به تراکتور می خورد


تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انگیزه جبران ناکامی های اخیر خود امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دیدار تیم پدیده می رود تا به نوعی انتقام شکست از تیم مشهدی در لیگ برتر را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، با انجام شش دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور امروز یکشنبه آغاز می شود و طی آن دو تیم تبریزی صعود کرده به این مرحله امروز برابر حریفان خود به میدان می روند.

به غیر از تراکتورسازی که امروز در زمین تیم سایپای البرز به میدان می رود، گسترش فولاد دیگر تیم تبریزی حاضر در این مرحله از مسابقات جام حذفی امروز برای دومین دور متوالی میزبان است و پس از اینکه توانست در مرحله قبلی تیم ناشناخته شهدای ارتش اصفهان را با سه گل بدرقه کند، در مرحله یک هشتم باید از تیم لیگ برتری پدیده خراسان پذیرایی کند.

گسترش فولاد با هدایت فراز کمالوند البته در هفته دوازدهم لیگ برتر با یک گل در قم برابر تیم صبا شکست خورد تا در آستانه مصاف با تیم پدیده روحیه چندان بالایی نداشته باشد.

با این حال آبی های تبریز در دیدار امروز میزبان هستند و می توانند از این میزبانی نهایت بهره را برده و در ردیف هشت تیم برتر جام حذفی قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فولاد – پدیده؛ نبردی با بوی انتقام/ تیم پیروز به تراکتور می خورد

گسترش فولاد – پدیده؛ نبردی با بوی انتقام/ تیم پیروز به تراکتور می خورد