مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 08:382014-10-26اجتماعي

پایگاه مدیریت بحران در شهرک پیامبر اعظم(ص) نیازمند اعتبار برای تجهیز است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: پایگاه مدیریت بحران در شهرک پیامبر اعظم(ص) احداث شده که نیازمند اعتبار برای تجهیز است که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم این موضوع را به سرانجام رسانده و شاهد راه اندازی دومین پایگاه .

- " بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: پایگاه مدیریت بحران در شهرک پیامبر اعظم(ص) احداث شده که نیازمند اعتبار برای تجهیز است که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم این موضوع را به سرانجام رسانده و شاهد راه اندازی دومین پایگاه ایمن چند منظوره در شهر بندرعباس باشیم.

ارسلان بهاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اعتبارات بحران باید در اختیار دستگاه تخصصی آن قرار گیرد اظهار داشت: اختیار نحوه توزیع اعتبارات بحران از قبیل اعتبار بحران خشکسالی در دولت دهم از مدیریت بحران گرفته و به معاونت برنامه ریزی استانداری ها داده شد که با توجه به تخصصی بودن این موضوع خواستار بازگشت به روند قبلی هستیم.

وی اضافه کرد: اگر توزیع این اعتبارات مانند گذشته در اختیار مدیریت بحران بود تا کنون حداقل برخی از اولویت های مباحث مدیریت بحران را در استان رسیدگی می کردیم که یکی از آنها احداث پایگاه های چند منظوره مدیریت بحران در شهرستان ها و چند نقطه از بندرعباس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه مدیریت بحران در شهرک پیامبر اعظم(ص) نیازمند اعتبار برای تجهیز است

پایگاه مدیریت بحران در شهرک پیامبر اعظم(ص) نیازمند اعتبار برای تجهیز است