مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 08:182014-10-26اقتصادي

اولین تخم های SPF محققان ایرانی تا پایان امسال وارد بازار می شود


مجری طرح کلان ملی «کسب و انتقال دانش فنی تولید تخم مرغ SPF در ایران»، از اجرای موفقیت آمیز این طرح در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خبر داد و گفت: - مجری طرح کلان ملی کسب و انتقال دانش فنی تولید تخم مرغ SPF در ایران ، از اجرای موفقیت آمیز این طرح در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ایران پس از آمریکا و آلمان و چند کشور معدود دیگر به باشگاه تولیدکنندگان این تخم مرغ در جهان پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علمی ایسنا، مجری طرح کلان و ملی کسب و انتقال دانش فنی تولید تخم مرغ های SPF در ایران گفت: محققان و پژوهشگران با تجربه و متخصص کشورمان موفق شدند در فرایند علمی و تحقیقاتی سه ساله به دانش فنی تولید این نوع تخم مرغ در کشور دست پیدا کنند که با دستیابی به این دانش، ایران پس از آمریکا، آلمان و چند کشور معدود در جهان که تحت لیسانس آمریکا مشغول تولید تخم مرغ SPF هستند وارد باشگاه تولید کنندگان این محصول شد.

چرا تخم مرغ SPF را در کشور تولید کنیم؟ دکتر محمد مجید ابراهیمی در پاسخ به چرایی تولید این تخم مرغ ها در ایران گفت: تخم مرغ SPF در تولید انواع واکسن ها و تحقیقات ویروس شناسی دارای کاربرد بسیاری است چرا که این تخم مرغ ها یکی از بهترین محیط ها برای کشت برخی ویروس هایی هستند که می توان با تولید آن ها بسیاری از واکسن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تخم های SPF محققان ایرانی تا پایان امسال وارد بازار می شود

اولین تخم های SPF محققان ایرانی تا پایان امسال وارد بازار می شود