مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 07:432014-10-26حوادث

اخاذی مامور قلابی اطلاعات از بازاری ها


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مرد که با معرفی به عنوان مأمور اطلاعات از کسبه و دستفروشان بازار اخاذی می کردند، خبر داد.

- سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال ارجاع چندین مورد گزارش و شکایت از کاسبان و مغازه داران بازار تهران درخصوص اخاذی دو فرد ناشناس تحت عنوان مامور اطلاعات و اماکن از مغازه ها و دستفروشان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات مشخص شد دو فرد ناشناس با مراجعه به مقابل مغازه ها و محل بساط دستفروشان خود را مامور اطلاعات و اماکن معرفی کرده و از این افراد اخاذی می کنند، افزود: پس از این اظهارات تحقیقات و اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری این افراد آغاز شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی در محدوده ارتکاب جرم از سوی این افراد آغاز شد، خاطرنشان کرد: سرانجام در ساعت 15:30 روز 24 مهرماه عوامل گشت اطلاعات کلانتری 113 بازار دو متهم را در خیابان 15 خرداد شناسایی کردند.

موقوفه ای با بیان اینکه دو متهم در حال بررسی اموال کسبه و اخاذی از دستفروشان حاشیه خیابان 15 خرداد بودند اظهار کرد: ماموران در عملیاتی هر دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی مامور قلابی اطلاعات از بازاری ها

اخاذی مامور قلابی اطلاعات از بازاری ها